rolfhoekstra.reismee.nl

Drie maanden fietsen voor Burkina

Hallo volgers en volgsters van mijn Reisblog.

Langzaam ben ik weer aan het landen, zoals dat zo mooi heet. Mijn kerstvakantie gebruik ik om de foto's van de fietstocht naar Burkina te bekijken en te ordenen. Eind november hen ik bij de afsluiting van het project in Limmen een foto powerpointpresentatie gehouden. Deze ben ik nu aan het opleuken.

Op dinsdag 11 januari zal ik m.b.v. deze presentatie samen met Johan Olling verslag doen van onze fietstocht. Hieronder vind je de informatie in eenpersbericht dat we aan de plaatselijke kranten hebben aangeboden.

Je bent van harte uitgenodigdop deze bijeenkomst.

Met vriendelijke groet en een goede jaarwisseling gewenst.

Rolf Hoekstra

Drie maanden fietsen voor Burkina

Johan Olling en Rolf Hoekstra doen dinsdag 11 januari 2011 verslag van hun sponsorfietstocht onder de titel 'Drie maanden fietsen voor Burkina'. Dit is een verslag van de fietstocht Limmen - Burkina Faso van 21 augustus tot 22 november 2010.

Johan Olling (pastor te Limmen en oud-pastor van Purmerend) en Rolf Hoekstra zullen samen aan de hand van een powerpoint foto presentatie vertellen over hun ervaringen. Zij zullen u meenemen door België, Frankrijk, Spanje, Marokko, Senegal, Mali naar Burkina Faso. Zij vertellen over het doel 'Education for all', over de reis zelf en over de voorbereiding op deze monstertocht.

De avond wordt gehouden op dinsdag 11 januari van 19.30 tot 21.30 uur in Café Restaurant De Drie Zwanen Neckerstraat 3 te Purmerend. Vanaf 19.00 uur is de zaal open. Er zijn geen kosten aan deze avond verbonden. Na afloop kunt u, indien u dit wilt een donatie doen.

Reacties

Reacties

Willem Laan

Beste Rolf,

Ik heb met veel plezier jullie tocht gevolgd. Plezier met een heel droeve rand. Het geheel moet voor jullie een onvergetelijke gebeurtenis zijn geweest en een fantastische krachtsinspanning. En dat niet alleen lichamelijk. Natuurlijk had ik graag jullie presentatie willen horen en zien. Maar op dit moment verblijf ik in Brazilië. Wens je alle goeds en wie weet weer eens tot ziens.

Nicky Faroque

Hoi Rolf! Geweldig en bij deze geagendeerd. Tot de 11e! Heel hartelijke groet, Nicky

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!