rolfhoekstra.reismee.nl

Burkina

Reacties

Reacties

Theo (en de meiden)

Hoi Rolf, ik ga ze missen de foto's en jullie verhalen. Lekker voor het naar bed gaan nog even de verhalen voorlezen aan elkaar. Ik zag de foto met de schop: je hebt toch niet je fiets begraven ;)
Groet van ons en tot dinsdag.

Jaap

Rolf goed om te zien dat je aangekomen bent [met de fiets bedoel ik].Wens je nog leuke dagen en een goede reis terug.We spreken elkaar volgende week.
Groeten Jaap

angela

suuuper Rolf, top dat je goed bent aangekomen. Aangekomen...? Straks als je weer bij ons bent maar eens goed naar de foto kijken van vlak vóór je wegging hihi. Gaan we 'zoek de verschillen' doen...

Ben

En nou weer de fiets een poosje in de schuur hangen en genieten van de prestatie en alle belevenissen. Geniet nog van je paar dagen vakantie en een voorspoedige terugreis.

Hetty

Rolf, ik denk dat je moet afkicken als je weer thuis bent. Wat een cultuur verschil. Wat een geweldige prestatie hebben jullie met zijn allen geleverd.

Theo van den Wijngaard

Hoi Rolf,
Fantastisch dat jullie het gehaald hebben en ik heb daarbij genoten van je reisverhalen en de prachtige foto's. Dit is volgens mij een onuitwisbare ervaring.
Goede terugreis!
Groet Theo

Dimitri

Hetis maar goed dat je morgen weerthuis bent, dan kan letty weer een klein beetje op je kleding stijl letten...:)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!