rolfhoekstra.reismee.nl

Na vier dagen

Dinsdag 24 augustus.

Na 4 dagen in Berny - Riviere. Het gaat fantastisch de benen zijn net als het weer redelijk goed. Morgenochtend over km zijn we in Compiegne. 's Morgens vroeg op. Vandaag en morgen om 6 uur op vanwege de af te leggen afstand van 160 km per dag. De dagen daarvoor om 7.30 op. Gister vlak voor aankomst nog wat geklommen vandaag wat meer, maar echte werk moet nog beginnen. Gisterochtend veel regen. Thuis in Purmerend en werk in Heerhugowaard lijkt al heel lang geleden en ver weg.

angela

goed bezig rolf, de kop is eraf, succes en.. geniet!!
groetjes ook van Esther uit regenachtig HHW
Angela

Mirjam

Ja Rolf, wat een andere wereld hè !
Maar wat een tijd om je bed uit te gaan .. hoezo fiets-'vakantie'?
Maar lekker begin, hoop dat het voorlopig zo voorspoedig blijft gaan.

Groetjes Mirjam

Cokky

Rolf, Goed te lezen dat benen en weer het wederom goed doen.
Verder veel succes, ik blijf je volgen
groetjes
Cokky

Theo en Ellen

We hebben jouw verhalen op deze site en die van de andere fietsers in het weblog gelezen. Wat zijn jullie al ver ! Leuke foto's ! Het mooie weer tegemoet. Hier is het al een week regen en storm. Net op tijd weg uit Zeeland. Gelukkig wordt het deze week beter, want dan geeft Rosa een kampeerfeestje voor de hele klas.
Sterkte in de bergen !
Theo, Ellen, Lenthe, Juli en Rosa.

schoon/en ouders van Ellen en Theo

Wat een enorme afstanden, dan is onze jaarlijkse fietsvierdaagse van 40 KM per dag helemaal niets bij. Veel sterkte bij de voortzetting van de reis.